www.gashtogozare2.loxblog.com







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اسمشو تقدیر نذار جدایی تقصیر تو بود

.كسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ ، فیلسوف اس 
.کسی که راست و دروغ برای او یکی است متملق و چاپلوس است 
 .کسی که پول میگیرد تا دروغ بگوید دلال است 
 .کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد گداست 
.کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد قاضی است
.کسی که پول می گیرد تا گاهی راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهد وکیل است
.کسی که جز راست چیزی نمی گوید بچه است
.کسی که به خودش هم دروغ می گوید متکبر و خود پسند است
 .کسی که دروغ خودش را باور می کند ابله است
.کسی که سخنان دروغش شیرین است شاعر است
.کسی که اصلا دروغ نمی گوید مرده است
 .کسی که دروغ می گوید و قسم هم می خورد بازاری است
.کسی که دروغ می گوید و خودش هم نمی فهمد پر حرف است
.کسی که مردم سخنان دروغ او را راست می پندارند سیاستمدار است
.کسی که مردم سخنان راست او را دروغ می پندارند و به او می خندند دیوانه است
شب در چشمان من است
 به سیاهی چشمانم نگاه
کن روز در چشمان من است
 به سفیدی چشمانم نگاه
کن شب و روز در چشمان من است
به چشم های من نگاه
کن پلک اگر فرو بندم

 

 

اسمشو تقدیر نذار جدایی تقصیر تو بود

همیشه یکی کم میاره این دفعه نوبت تو بود
اگه دوباره دیدمت شرمنده از خودت نباش
 زندگی اینه عزیزم یکی میره یکی میاد
 واسه همینه بعد تو به کسی دل ندادم
 آره به قول تو من یه احمق سادم
زود باورم میشه وقتی هر کی هر چی میگه
تو بدون ولی میگذره این روزا و یه روزی که
 تقاص قلب خرد منو یه روزی پس میدی یه جوری که
دنبالم میگردی اما منو نمی بینی دیگه
 من به یه جایی میرسم که واسه یه لحظه دیدنم باید سر دست بشکونی
میخوای از نو شروع کنی من توی قله هام ولی متاسفم عزیزم نمیتونی 

 

جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت



نظرات شما عزیزان:

MAHDY
ساعت12:26---26 بهمن 1390
سلام وبلاگ جالبی داری!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[+] نوشته شده توسط marjan shayeste در | |